- VI ÄR ÖVERALLT



BKV.BLOGG.SE ÄR SOM AIK - "VI E ÖVERALLT"


Surfade nyss förbi på BKV:s hemsida (föreningssidan) och vad får jag se... bilder från bloggen hehe. Och nej Lundin, det gör ingenting. Var så god, be my guest. Men jag blev lite snopen av att se två bilder intill varandra, och den där på Mille angående målvaktsträningen. Han har ju inte ens bollen i famnen, den ligger ju redan i mål.

Lite skönt också om man gogglar efter bilder på "Vi är överallt" så kommer buss-bilden upp som bild två av 183.000!! Och om man klickar på den en gång så kommer man..... HIT!! Bilden är nämligen tagen av mig, när vi åkte ner till Laxa-cupen (eller vad den nu hette) i Halmstad förra året.  BKV.BLOGG.SE ÄR ÖVERALLT!!!

Hoppas allt är bra där hemma annars, Örnsköldsvik är skitkallt, och tråkigt. Fick för mig att jag skulle gå på hockey ikväll, Modo - Luleå men insåg sen att jag bara skulle sitta och skrika AIK där inne och man vill ju inte vara otrevlig inför 5000 norrläningar i en is-lada. Vem vet dom kanske skulle försöka brotta ner mig. Fast jag kunde ju förstås ha tagit med mig killen jag fick en kommentar av vid hotellfrukosten i morse.
Jag råkade säga så här till en som jobbade där.
- Brömojjen där e paj.
- Eeeeeeeeeh, vvaa... svarade hon helt borta
- HAHA, fler stockholmare här hör jag, sa en kille bakom mig
Och där satt Paulo Roberto och skrockade åt att jag inte sa, "ursäkta men brödrosten fungerar inte"

När jag var klar så gav jag honom en "turnaround-back-side-flip-asskick" och smet iväg som en iller  ;)

ps. Hockeymatchen var inte ikväll så jag hade nog kunnat skrikit hur mycket som helst där inne haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0