- VALSTA SYRIANSKA UTKLASSAT




PA-KVALET FORTSÄTTER - BKV VINST MED HELA 11-1 IDAG

Kvalet till PojkAllsvenskan fortsatte idag med hemmamatch mot Valsta Syrianska och det blev en enkel vinst med rena utklassnings-siffrorna 11-1. Och då tycker jag ändå inte att BKV spelade hälften så bra som mot Enköping i helgen som var. Valsta kvitterar till 1-1 men faller sen ihop som ett korthus och jag tror det stod 5-1 vid halvtidsvilan, och jag måste säga att 3-1 målet var matchens snyggaste där killarna sågar sig igenom nästan hela planen och Johannes till slut stänker in bollen. Andra halvlek innhåller massor av felpass men trots det så lyser 11-1 på resultattavlan i mörkret. Och jag bara ruskar på huvudet och undrar stilla över hur mycket det skulle ha stått där uppe om spelet varit hundra-procentigt och om några av anfallarna hade gjort mål också... 35-1?

Märsta - Enköping var inte inrapporterad sent på kvällen, så jag antar att Enköping vann, men tabellen här ovan "haltar" alltså lite. Vill ni följa resultaten så kan ni klicka "HÄR".
Redan i övermorgon väntar nästa match och då borta mot Sunnersta AIF och då krävs det nog att man fokuserar mer än idag. Fast jag skulle INTE spela på BKV-förlust om jag säger så, det ser nämligen jäv*** BRA ut just nu ;)
Tog några kort men bilderna blev rena fiaskot så jag kan tyvärr inte lägga upp några här, och nu MÅSTE jag nog läsa manualen till slut i alla fall, shit!

Vi ses på marknaden... kanske ;)


ps. Såg precis att Märsta vann över Enköping med 1-0, spännande värre, och....
- BKV i topp just nu, ser bra ut
- Enköping noll mål på två matcher
- Valsta Syrianska 1-19 i målskillnad

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0