- DET BÖRJAR DRA IHOP SIG



AIK KÄMPADE TILL SIG TRE SUPER-VIKTIGA POÄNG TILL IDAG - IFK HÅRT PRESSADE NU

Gefle chanslösa med sina åtta backar på Råsunda idag men gör i mina ögon ändå en ritkigt bra match. Men det räcker ju inte, AIK kör till slut över dom genom ett lysande byte, även om jag anser att matchbilden hade blivit helt annorlunda med Pavey istället för Mutumba och ännu mera mål. Såg ni hur taggad karln var? Shit!!
Nu har Göteborgs-gubbarna pressen på sig i Malmö på måndag, och vinner dom inte där, ja då blir det en RYSARE ända in på mållinjen.

Och den 1/11 smäller det i Göteborg, sveriges bakisda och jag har redan en biljett liggandes i plånboken, bokad plats i bil och saft så det räcker både ner och hem.... det här kan bli RIKTIGT RIKTIGT KUL!
Om man gillar AIK alltså, värre för vissa andra stockholmslag. Och jag säger gärna det som "dom" sa för några år sedan "Vi ses på en grusplan nära dig". Ja det kanske blir BKV - Djurgården om några år eller?

ps. "Snälla Gode Gud, kan inte tjockisen Wilton få avgöra MFF-IFK. Spela dina spratt och låt oss få se komik på hög nivå"


Kommentarer
Postat av: Marina

Lite mycké AIK nu Limpan!!

2009-10-18 @ 21:30:18
Postat av: Marina

Lite mycké AIK nu Limpan!!

2009-10-18 @ 21:30:50
Postat av: Marina

Det är lite mycké AIK nu Limpan!!

2009-10-18 @ 21:32:00
Postat av: Limpan

hahahaha.... och det blev lite mycke Marina nu ;)

2009-10-18 @ 23:27:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0