- 100 MB FIBER-LINA



JAG HATAR TELIA, SIEMENS OCH DELL - UPPGRADERING ÄR LIKA MED FIASKO

Här installerar man värsta linan och köper prylar för tusentals kronor och vad får man, "du kan inte nå det trådlösa nätverket" ¤%&#¤"%&%¤&/(%&#¤".... är det någon där ute som är en klippa på routerinställningar och sånt där crap med IP och WEP så välkommen hem till mig på en fika, lyxmiddag eller you name it.... vad vill du ha? Efter 3-4 timmar i samtal med olika så kallade support-företag och en upptäckt av att man kan mer än dom så är man nära att kasta ut all utrustning på gatan. Här fungerade allt innan man försökte få det ännu bättre, men näää... det var bättre förr!! Men jag hoppas BKV inte tänker så, för shit vad det finns "lösningar" att tillgå i klubben just nu. Kommunikation, lyhördhet och nya tankebanor är lösningarna. Ni löser min router-jäv** och jag tar BKV till superettan, är inte det en bra deal ;)

Nä nu blir det natti-natti och så ses vi imorgon, för då ska vi spöa Huddinge typ. Följetongen "BKV på framåt" fortsätter. Ok jag jag vet inte ett dugg om motståndarna men dom har kallat in följande trupp:
Atakan, August, Calle, Daniel , Dogge , Felix , Kevin , Panna , Gogge , Petter , Pontus , Yassine , Abbe och Klod.
Och jag tror starkt på att ni hämtar hem tre poäng imorgon.
BKV-bloggen vet mer än alla andra, tro mig här finns ALLTID massor av "kalla fakta", men ALDRIG mer än nödvändigt ;)

ps. Tack till...
- Åke för träningen igår, kanon har jag hört
- Hacke från 93:orna för att du körde halva laget
- Mig själv för att ni slipper träna fem av fem dagar nästa vecka
- Anna Lena för Coke å chips
- UFF som tar hand om EN (1??) av BKV:s spelare imorgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0