- SM GULD 2LAX9

EFTER ELVA LÅNGA JÄVLA ÅR - SÅ HAR BUCKLAN ÄNTLIGEN HITTAT HEM IGEN


Jag är fortfarande HELT SLUT
, dessa dygn har tyvärr gjort mig elva år äldre invärtes. Men jag är så jä*** LYCKLIG!! JAG ÄLSKAR ER ALLA! Fatta att man satt ihopsjunken som ett litet barn mitt mellan alla stora, starka, hoppandes karlar igår och grät av lycka. Så stort är det, så sjukt känslosam är jag.... så mycket AIK är jag.
Hela vägen hem igår natt sjöng vi "SM-GULD, SM-GULD, SM-GULD" tills rösterna inte längre fungerade, och champagnen var slut. Men imorgon börja nästa ramsa "VINNA KUPPEN - VINNA KUPPEN - AIK" ;) ;) ;)



Till slut så har ni lite länkar här att klicka på, men tänk på att journalister är journalister hehe

- Beställ en Guld-löpsedel
- Nu sjunger AIK om Champions League
- Glenn kan panta burkar
- AIK firade Guldet på Råsunda
- Guld-chat med Martin Mutumba
- Krönika med Simon Bank - Revanschen
- Nattens Kungar
- Krönika med Johan Esk - Svartgul Höst
- Jag brukar inte skjuta, sa Tjerna

osv osv osv.... men en till.... den bästa tycker jag ;)

- Tvillingarnas bästa resa


Kommentarer
Postat av: Philip är coolast

YES! för helvete! Mannen jag kolla min mobil i halvlek mina polare sa jag va sämst jag tyckte det va dags för show det är dags det är dags MANNEN! Martin! :)

2009-11-02 @ 21:56:06
Postat av: Marie

Underbar artikel om tvillingarnas bästa resa. En story som visar idrottens fantastiska gemenskap.



I morrn går Hacke till jobbet i gulsvarta jobbarbrallor. Färgade för hand, i en hink... ett ben i varje färg, vad gör man inte för det bästaste laget!

2009-11-02 @ 23:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0