- AIK VANN SVENSKA CUPEN



RÅTTANS ÅR AVSLUTAR MIN FOTBOLLS-ERA - JAG DRAR MIG TILLBAKA NU, INGET ÅRSKORT 2010

Det ultimata har skett,
det som inte var möjligt har inträffat. Ja det som bara inte fanns.... finns!
Att efter detta år fortsätta åka på alla dessa matcher i ur och skur är slut nu, jag behöver inte jaga mera nu, det är över nu och jag har varit där. Det finns ju liksom ingenting mera att uppleva för en annan, möjligtvis att jag skulle kunna tänka mig att se en vinst i Champion League finalen mot Barcelona då... eller kanske kolla in CL-kvalet ;)
Nä, nu får det blir BKV för hela slanten, följa laget upp i Allsvenskan och se dom vinna "Dubblish" om 4-5 år. Nja, men om ni kollar vad som hände i år så förstår ni också att INGENTING är omöjligt!!

- AIK vinner SM-GULD 2009
- AIK vinner Svenska Cupen 2009
- Hammarby till Superettan
- Djurgården i Superettan-kval
- AIK vann ALLA derbyn 2009
- Stefan Batan bröt benet
- AIK enda lag som vinner i götet
- Tjerna avgör Allsvenskan

Tack till Stahre/Wesström/Norling/Baxter/Alm.
Tack till Daniel Örlund, Pertan Karlsson, Nisse Johansson, Marcus Jonsson, Jos Hooiveld, Kenny Pavey, Jorge Ortiz, Dulee Johnson, Martin Mutumba, Ivan Obolo, Flavio, Bojan Djordjic, Gabriel Özkan, Saihou Jagne osv.
Tack alla bröder och systrar för årets som varit, tack ALLA.... "FÖR VI ÄR ÖVERALLT".



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0