- OAVGJORT I JÄRFÄLLA



4-4 BORTA MOT JÄRFÄLLA IKVÄLL - NÄSTAN PRICK ETT ÅR SEDAN 3-1 VINSTEN ÖVER SPÅRVÄGEN

Skön film-snutt va?
Tjugotredje november 2008 i Sollentuna och jag kommer så väl ihåg hur Anders och jag skyfflade planen innan match med stora snö-plogar framför oss. Och ändå fick vi gå ut igen i halvtidsvilan för att ta bort det värsta. Humor med Snöbollen och icke uppvärmda konstgräsplaner egentligen. Lite skillnad i år med lite britt-värme och regn, men med skillnaden att vi inte vann.

Hörde dock att det var en bra och jämn match idag, till skillnad mot senaste matchen. Ett Järfälla som ville spela fotboll och som ställde om snabbt med pigga ben, men glöm inte att vi saknade en del spelare som ju alltid "finns där", det blir lite annorlunda då. Stor cred till er som spelade denna fredagskväll, och givetvis till er som körde och följde med också. Respekt! Jag ville ju så gärna åka med men jag måste springa och hämta snorpapper, köpa godis och prata bebis-språk här hemma hehe.
Vi laddar stenhårt inför Vasalund på söndag, det får bära eller brista!

Dagens målskyttar var Niklas med två baljor, killen öser ju in målen. Och Festim... fast situation eller ;) Samt Christian, och man får väl så lov att gratulera till första "påsen" i BKV-tröja. Hoppas det kändes RÄTT, för visst fortsätter du väl efter uppehållet? Gör det ;)

ps. NÄSTA MATCH SÖN 29/11 PÅ SPORTCENTRUM, BKV - VASALUND KLOCKAN 15.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0