- FUTSAL OCH VALSTA

BKV KROSSADE VALSTA SYRIANSKA I FUTSAL - ELVA TVÅ TALAR SITT TYDLIGA SPRÅK

Söndag och Futsal-match uppe på Roslagsskolan
mot Valsta Syrianska, en match som slutade med en förkrossande BKV-vinst med hela 11-2. Motståndarna stod upp bra de första tjugo minutrarna men rasade fullständigt ihop under den andra halvleken. Ja faktiskt så pass att man hann med att skämma ut sig med utvisningar, skrik, protester och gapande ledare.... att dom bara orkar? Skulle kunna skriva massor om detta, men man ska inte fokusera på "hjärn-spöken" har min psykolog sagt ;)

Annars då? Jo Matte fyllde femton och kom med halva släkten, GRATTIS!! Anna Lena styrde upp "kjorren" under tiden som Arne och Christoffer skötte om sekreteriatet som värsta proffsen. Uffe coachade killarna trots att William låg sjuk hemma, krya på dig! Bra med folk på läktarplats och fullt ös nere på planen som slutade med ännu en BKV-vinst över Valsta, det blev alltså en riktigt skön söndag med andra ord.

Om det inte hade varit för dom här gardinerna (med silvertejp), som jag störde mig på hehe. Ledsen att det inte blev mer bilder, men åter igen... mupp-kamera. Eller om det är så att jag till slut måste läsa manualen *host*




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0