- BKV FÖLL I VÄSTERÅS



PISSVÄDER OCH TORSK HÖSTSPARKEN - MEN DET FANNS LJUSGLIMTAR

Coachens tankar direkt efter avblåst match var, "F**, om vi hade.... Sh**"
Jag vet, det var en vänskapsmatch och Västerås är ruggigt bra och kom idag med toppat lag (utom sin landslagsspelare som hade A-lags-match med VSK i bandy). Men jag HATAR att förlora, och det är liksom bara "jag" i nöt-skal.

Tack grabbar för att ni står upp där ute på jätte-arenan Swedpark Arena med sittplatser för 7.000 personer. Mot ett lag som kom tvåa i Nike-Cupen (med Sveriges bästa lag), och som sagt körde stenhårt idag. Hade vi inte haft en fyramanna-bänk med tre "sjuklingar" så hade vi f** vunnit, och fattar ni egentligen hur bra ni är killar... nä, jag tror inte det.

Jag skiter i att referera matchen, det kan ni läsa kortfattat om på laget.se. Utan jag sammanfattar det hela här och nu med några snabba "plus". Håll i hatten, här kommer dom ;)

- Ni jobbar som svin killar, BKV kör ALLTID hela vägen ut och det var nära nära att det gav utdelning idag också.
- Niklas P som rattar en av mini-bussarna, på rätt vägar, till skillnad mot Åke hehe
- Åke som vet vad han coachar om till skillnad mot mig, och som även styr den andra bussen.... fel väg.
- Hummelsta godis-affär som piggar upp våra spelare med en socker-kick.
- Lena som kutade i regnet innan avresa för att inhandla frukt och vitaminer, ovärderlig.
- Mig själv som ligger här i soffan just nu och försöker hitta positiva saker efter en förlust... och med all tvätt ståendes i hallen. S***!

Extra plus till Canal Plus visar repris på SM-GULD finalen på tv just nu. Så UNDERBART!!
Regnet som porlar ner på mitt fönster ser gnistrande vackert ut, värmeljusens sken blixtrar i gyllene guld och i min frusna kropp sprids en behaglig värme och kärlek. Fotboll är livet, glöm aldrig det grabbar ;)

ps. Bilder imorgon ;)

Kommentarer
Postat av: Perre

Hallå där brödbiten! Ligger du och mumsar godis nu så käkarna hoppar ur led! Du frågar om grabbarna vet hur bra de är? De har nog ingen aning! Men jag vet att ni är grymt bra. Otroligt att lilla Norrtan har fått fram ett lag i absolut toppklass. Jag vet att ni är iakttagna av huvudstadens stora klubbar. De är mäkta imponerade ska ni veta.



Höres!

Perre

2009-11-14 @ 23:10:31
Postat av: Limpan

Låter bra, men jag hoppas att det inte är dif som ringer en dag och frågar efter Ludde. Ångest ;)

2009-11-15 @ 23:01:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0