- 94:OR PÅ SENIORTRÄNING



VÅRA SMÅ NITTOFYROR BLAND STORA A-LAGARE - ÖPPEN TRÄNING I BKV

Just nu har BKV "öppna träningar" i ett par veckor och det känns ju nästan lite läskigt att vi har ett gäng spelare med där. Jag menar, det var inte länge sedan dom behövde hjälp med att knyta dojjorna ;)
Nu är det snart liniment, snus (?) och firmabilar med rörmokare på. Snacka om fördomar va?
Kul i alla fall att  BKV väljer att "kolla läget", både bland andra klubbar och i nedstigande led. Det visar att man är vaken och vill se över sin framtid, och jag antar att vår nye A-lags tränare Peter Hautalahti samtidigt vill skaffa sig en överblick över vad som finns i hans närhet.

Vad har vi att vänta i helgen då, Futsal-DM börjar med en bortamatch mot Enköping (att dom aldrig ger upp?), men räkna inte med mig. Är skit-trött på resandet just nu, jobbet kräver sina 100 mil i veckan liksom! Sen har vi ju en "bortaresa" på lördag också då vi ju ska in till Stockholm och se när Gnaget spelar hem "The Dubblish". Först Svenska Mästare, sedan cup-vinnare... kan inte bli bättre hehe

ps. Kvalet till Superettan och Assyriska - Djurgården 2-0, vad händer??


Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag som har letat ihjäl mig efter min röda tröja med folkamärke. Nu vet jag var den är är!

2009-11-07 @ 11:45:20
Postat av: Limpann

haha ja ring honom och kräv tillbaka den ;)

2009-11-07 @ 11:49:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0