- LÄSKIGA RYKTEN



NYA "VARGBLADET" PUBLICERAR PÅ BKV.SE - ETT SCOOP MED HACKE

Jag KRÄVER en omedelbar dementi av Herr Luther om det här läskiga ryktet med gårdar-väskan. Vi vet alla att det inte råder några som helst tvivel om Hackes klubbtillhörighet, eller? Jag personligen tror inte att den här killen någonsin kommer att ställa sig vid sidan av en BKV-plan iförd en annan klubbs jacka (som vissa andra).

Det finns bara en i föreningen som man kan koppla ihop med LL och Djurgården, OCH NEJ det är absolut inte Limpan eller Ludde Lindbergh ;).... Fotomontage, foto-fälla eller ren utpressning? Hacke skicka mig två rader snabbt och dementera detta via bloggen, jag kommer inte att kunna sova innan jag verkligen vet.

GLÖM INTE MÅL-TÄVLINGEN!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0