- INSTÄLLD TRÄN. MATCH



TRÄNINGSMATCHEN BORTA MOT BAJEN INSTÄLLD - SPELARKRIS

Idag hade undertecknad den stora äran att få coacha killarna mot Hammary bajen men sitter nu här och surar då matchen blev inställd, och han som såååå gärna vill slå just bajen. Spelarbortfallet blev lite väl kraftigt på grund av camper, skador, sena sjukdomar och diverse andra orsaker som jag inte ens nämner här (9st). Skit samma, när jag ringde deras coach, den gamle norrtälje-killen Hasse Lindqvist (sha-boom hehe) så berättade han att Västberga IP var plaskblött och att han var ytterst tveksam till spel där. Och alldeles nyss fick jag ett mess från en god vän som passerade planen och den var helt snötäckt fortfarande. Så med facit i handen var det kanske tur att vi inte åkte trots allt, jobbigt att få vända hem igen utan att ha fått rört en boll liksom.
Synd dock med premiären så nära, det behövs slipas på lite detaljer, och vi har det knapert framöver också.

Glöm inte onsdagens föräldramöte på Sportcentrum nu, kanske dagens debakel kan vara något att diskutera. Spelartrupp, motivation, spelglädje och matchfilosofier. Men vad vet jag? ;)

Undrar hur Hacke har det i soliga Portugal nu förresten, ap-rak dansande på ett bord på en uteservering med töntig vikinga-tyg-hjälm på skallen och ansiktsmålning haha. Vi andra får nöja oss med att se landskampen på tv, mitt tips är 2-0 till portugiserna.

GLÖM INTE MÅLTIPSET.... åtta tippare hitills, och vem som helst får vara med. Även föräldrar och Lundinare ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0