- DEMENTI

ÄNTLIGEN - MAILET ALLA HAR VÄNTAT PÅ HAR KOMMIT

Här har ni svar på tal, och det var alltså som jag misstänkte, en "gårdar-attack".... hoppas bara att personen bakom fällan har tänkt på att det är hemska Gnagare han leker med. Ni vet, dom där huliganerna ;)
Men nu kan jag i alla fall äntligen få sova igen, det var jobbiga dygn. Tack Hacke!

Dementi

Som jag hoppas att ni alla förstår finns det inget i världen som skulle få mig att frivilligt ställa upp på en bild som den där! Som svar på din fråga Limpan, är denna bild resultatet av en utstuderad välplanerad fotofälla.


Förklaringen är enkel: Under vårt träningsläger på Bosön skulle alla spelare hämta sina väskor i bagage-rummet. Dock blev denna väska inte hämtad, och som den snälla människa jag är, tog jag då hand om väskan, så att den äldre, knäopererade fadern vars namn börjar på L och slutar på ennart, inte skulle behöva gå så långt.


Föga anade jag att fadern, vars efternamn börjar på L och slutar på undin, tvingat sin son att använda en ***-väska och nu strategiskt smög omkring med en kamera för att få mig på bild med denna väska. Detta illdåd planerades alltså redan före avfärden från Norrtälje och han drog sig inte ens för att utnyttja sin intet ont anande son!


Det, mina vänner, är förklaringen.


//Hacke


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0