- ROS/LOH OCH 7-0



YTTERLIGARE ETT MINDRE DERBY - OCH STORSEGER FÖR BKV


Ursäkta om jag inte hunnit skriva förrän nu men jag har inte varit hemma, och jag såg tyvärr inte matchen heller. Vilket ju var lite typiskt nu när Ludde fick lira en halvlek efter ett mindre skadeupphåll, och gör fyra mål som forward. Kanske dags för Hacke att positionera om lite i laget hmm. Och som om inte det vore nog, i andra kliver Hellgren upp och gör ett hat-trick. Jag menar två backar smäller in sju av sju, men det klart jag vet ju inte hur matchbilden såg ut så man kanske inte ska fokusera så mycket på det. Men lite skoj är det ju alltid med två hat-trick i samma match ;)

Svårt att skriva allt för mycket om denna match då det ju är många gamla välbekanta spelare med i motståndar-elvan, och när jag inte heller var där så låter jag bli att referera mera om det hela. Hörde dock talas om Jonis kapningsförsök  på Ludde. Jag antar att det var frustration, men så gör man väl inte på en fd lag-kamrat och klasskompis. Tur för dig att han gled förbi för det hade varit jä*** tråkigt om han åter igen fått en skada pga av en "skogshuggare", FY Jonis!! ;)

Ja just det, Sean håller nollan igen men jag vet inte om han fick några skott på sig? Bra jobbat i alla fall!
Ha de så länge, och tagga upp inför helgen... GUSK och Jomala kommer på besök.


Kommentarer
Postat av: jonis

haha !, jag siktade på knät ;) :P

2009-06-04 @ 16:56:36
Postat av: JONATAN KINGEN ANDERSSON

förlåt asså shit vekrigen sorry :)

2009-06-04 @ 17:00:38
Postat av: JONATAN KINGEN ANDERSSON

jonis e inte jag :(

2009-06-04 @ 17:01:05
Postat av: Limpan

haha det är lugnt Jonis, han är ju nästan lika snabb som farsan ;)

2009-06-04 @ 17:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0