- PACKA KASSAR



DAGENS FLYGFYREN-ARBETE - INGEN LEK DIREKT


Stackars killar.... å tjejer. Hundratals kunder, och Ludde "tjänade" hela 50 spänn under tre timmar. Wow! Och han ska på´t imorgon igen!? Kämpa på, för då blir det ännu vä.... eh, bättre. Men tänk positivt, ni får ju en festis... och en pepparkaka??? Och lite tjafs för "öppna skor".

Dagens kommentar kom när Kevin frågade:
- Ska jag packa kassarna.
- Nä, jag är redan packad.
Uppmuntrande eller inte, men hade jag varit i hans "öppna skor" så hade jag packat ihop och dragit ;)

ps. Inga illa menat till BKV, men Flygfyren.

-----------------------------------------------------------------------------------------------

UPPDATERING TORS 18:E JUNI - PACKA KASSAR DEL II

Ännu mer folk, sjukt mycket folk och fullständig KAOS bland kassorna.
Jag var upp en sväng och tog några bilder men fick ont i skallen efter 20 minuter och valde att smita hemåt igen.
Alltså, det här är INTE rätt uppladning inför en DM-semi som börjar om två timmar för grabbarna. Lider med dom som stod där och öste ner matvaror i påse efter påse, och det i flera timmar. Men shit va duktiga dom var, stor cred till alla er som packar kassarna. Och givetvis till tjejerna också, och Jessica som inte ens ville gå hem sa någon.

Dagens kommentar kom till Festim:
- Om ni får en slant, är det ni eller föreningen som får dom?
- Vi
- Var så god, sa gubben och håvade upp en hundring.

ps.
Negativt... Sur-tanten (en-flygfyren-chef) som fnös och plockade upp slängda kvitton bakom dom som packade, precis som om dom skulle sopa varuhuset också. Sen när blev uppmuntran ett okänt begrepp? Trist att se!
Positivt... Plexus, som skänkte en hundring utan att blinka. Hoppas han inte blir allt för sur när han upptäcker det ägg som Ludde krossade hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0