- BKV VS GUSK 4-1



HUR KAN MAN SOMNA MITT UNDER MATCH - ALEX, VAAAAAKNAAAAAAAAAAA

UNDERBAR SEGER IDAG GRABBAR!!
En riktig genomkörare med en helt lysande första halvtimme gjorde att ni relativt enkelt, åter igen besegrade guskarna. När ni lirar "så där" så står man bara och njuter av skådespelet och längtar till nästa fight, det var nog bara Alex på bilden här ovan som låg och tänkte på annat... och somnade haha, vilken skön liten kille!

Igår antydde jag att killarna alltid är lite trögstartade i matcherna och det fick jag ju verkligen äta upp idag. Ägd!!! Men då ska ni inte börja seg-spela i andra heller, jag fick hicka när dom gjorde 2-1 men när sen "finn-dödarn" kom in och sänkte dom med 4-1 pustade jag ut igen. Sluta gör mig så förb**** nervös grabbar ;)

4-1 kändes ju såååå bra, och med tanke på att Enköping förlorade idag mot Vindhemspojkarna (2-5) så blev det ju nästan som rena julafton. Kolla in tabellen på laget.se så ser ni själva vad jag menar ;)
Se även lite fler bilder där, laddade upp ett gäng och vill ni komma dit direkt så klickar ni på den här länken.

Här kommer några utklippta stilstudie-bilder, vackert eller inte, bedöm själva ;)


(Undrar vad som händer här, men han har iaf ögonen på bollen.)


(Niklas dansar fram)


(Hellgren klackar och stajlar lite)


(Theo tvärnitar så gummikulorna ryker)


(Sean i en skön målvakts-posé)


(Hörnlubbande Ludde i full speed)


(Johansson i stil-studie)


(Gurra sliter och river... som en iller)


(William, ja vad händer här ;)


(Viktor i rena Argentina-stylen)


(Festim har full fokus, men blev dribblad ;)


(Iko säger tack tack)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0