- UPP OCH HOPPA



JAG ANTAR ATT DET VAR EN DEL SÖMNIGA BKV:ARE VID FRUKOSTBORDET IDAG

Misstänker starkt att vissa av er som är duktiga nog att träna idag satt lite som killen på filmen i morse. Men som en del säger, "Morgonstund har guld i mun".... ehhhh??
Själv sover jag så länge det bara går, jag hatar tidiga mornar! Skrattade lite åt Luddes stön när jag berättade att det var 09.00 som gällde, men sen dök helt plötsligt ett annat ordspråk upp när Hacke ringde mig på söndagskvällen,"Skrattar bäst som skrattar sist"......
Han ville nämligen ha lite hjälp med ett par saker och undrade om jag kunde titta upp på träningen, och jag som skulle ligga och sova till typ Ludde kom hem. Gissa vem som flinade här hemma efter det samtalet?

Träningen är alltså 09.00-10.30.... be there boys!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0