- KLARGÖRANDE

NÅGRA FÅ MENINGAR OM DENNA BLOGG - FÖR DEN SOM INTE RIKTIGT FÖRSTÅR

Om man läser högst upp i "headern" så står det klart och tydligt "OBS. Bloggen är personlig, och drivs alltså INTE i klubbens regi." Det innebär alltså att det kan vara vem som helst som skriver här och att man faktiskt kan läsa andra bloggar om den här inte faller en in i smaken. Det klart att den är partisk, varför skulle den inte få vara det?
Om man vill undvika detta så är rådet helt enkelt att du surfar vidare istället, det hade jag gjort.
Lycka till på jakten efter den blogg som just DU vill läsa.

Kommentarer
Postat av: Marina

Jag älskar din blogg Limpan!!!! Den får mig att längta tillbaka till BKV:s 94:or.......Ha det gott i Helsingborg, hälsa alla!!!!!

2009-07-27 @ 07:47:38
Postat av: L

Tack ;) Och det ska jag göra, och vem vet, Mini kanske gör comeback en vacker dag?

2009-07-27 @ 11:02:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0