- JAG TYCKER...



ESKILSCUPEN I HENKEBORG - FORTFARANDE INTE LOTTAD


Jag tycker... att det är dåligt att man inte kan slutföra gruppindelningarna av Eskilscupen. Lagen är ju klara, hur svårt kan det vara?

Jag tycker... att jag fortfarande är smått chockad av Åke U:s uppenbarelse på Hoting-travet för någon dag sen. Världen är allt bra liten.

Jag tycker... att det är lustigt att gusk:s f.d "mittback" är uttagen till landslagscamp. Skämtar dom med mig eller?

Jag tycker.... att det vore skoj att åka in på BKV:s resa till AIK - Gais. Någon annan som ska åka med?

Jag tycker.... att vi borde fixa en ny lag-bild innan Helsingborgs-resan. Alla till träningarna veckan innan nu.

Jag tycker... att UFF rapporterade skit-dåligt från Elit-campen om man jämför men alla andra förbund. Ja sämsta av alla!

Jag tycker... att Jämtland är underskattat. Funderar starkt på att flytta upp... OM Lena säger ok, OM man kommer på hur man utrotar mygg... OM AIK bygger ny arena i Dorotea/Hoting/Strömsund


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0