- AIK RINGDE UPP



DET VAR INTE FÖR ATT "SIGNA" LUDDE EFTER HELGEN - DET VAR EN FÖRSÄLJARE (?!)

Appropå AIK, så fick jag idag ett samtal av en man som ville sälja en bok, och att jag var unik, ops 
"Boken om 500 AIK:are", i en upplaga om endast 400 st... 528 sidor... läderinbunden... guldsnitt... och skyddskasset!!! Han "ångade" på om att bland annat så hade 26 personer skrivit sina autografer, Hamrin, Nordin, Gary, Nebbo, Rubarth osv osv, men till slut ledsnade jag på att lyssna, så jag frågade:
- Vad kostar den då?
- 4995.... du betalar elvahundra vid leverans och sen avbetalning på 350 spänn i månaden.
(Snabbt räknade jag ut att det skulle kosta mig hela årskortet plus ca 5-6 pubbesök innan match, för en damm-samlare)
- Boom-tjacka-lack, nä tack!

Är det någon som vill köpa boken så hör bara av dig till mig så ringer dom exklusivt upp dig för personligt samtal. Men FEMTUSEN SPÄNN!!! Och när jag gogglade på företaget som ringde mig såg jag att dom även helt otroligt nog säljer en bok om Skellefteå AIK också. Ni vet dom som kallar sig för AIK, och bara för den saken skull så skulle jag ALDRIG köpa något från dom. Så skoj att läsa deras hemsidor och läsa om AIK, AIK, AIK. (Vet ni varför förresten, lite humor? ;)
Men här kan ni se den gigantiska skillnaden mellan det RIKTIGA AIK och Skellefteå AIK (SAIK)
(Men jag älskar Nååårland ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0