- DET NYA BAJEN



NYA TRÄNARE I HAMMARBY - MICHAEL BORGQVIST OCH JESPER BLOMQVIST TAR ÖVER

Nu har alltså Hammarby löst tränarfrågan
genom att tillsätta kickade Jesper Blomqvist från Enköping och gamle gnagaren Michael Borgqvist. Bra eller dåligt, det går jag inte ens in på. Men den första tanken som slog mig var ju....
"VI ÄR ÖVERALLT" ;)
Det andra att det ju diskuterades om att man hade STORA ekonomiska problem? Och ändå anställer man TVÅ tränare? Och det tredje att "Jeppe" kan tänka sig att spela i laget som han ska träna, Herre Gud vill man inte upp igen?
Men vad vet jag, det där kan Hammarby bra mycket bättre mig. Jag hoppas i alla fall det, för deras skull.

Kan tillägga att BKV hade ett långt och nyttigt informations/ledarmöte ikväll på Sportcentrum, med jultallrik. Verksamhetsplaneringen och framtiden byggs sakta men säkert upp, och BKV vet vi ju alla är "På väg framåt", så det blir garanterat ett spännande 2010.

ps. Tänkte länka till ramsan "Vi är överallt" men kom sen på att dagens generations AIK-are har "snott" den från Hammarby. Och jag skäms för det! Förlåt bajen ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0