- CHRISTMAS PIMPIN



BKV.BLOGG.SE GOES CHRISTMAS - VI MÅSTE JU HA LITE JUL JUL JUL

Sidan håller på att förändras en del
och det beror på at jag har hamnat i jule-stämning hehe. Musik-helv**** funkar inte som det ska men jag jobbar på det, och Lena bara undrar vad jag håller på och svär över. HTML och hemsidor är sjukt svåra ibland alltså, men håll med om det blev liiiiiiiiiiite cool med frost i gräset på sidorna av hemsidan. Fast det kostade typ två timmars arbete och en ful skarv mitt i bilderna, men lugn bara, det kommer mera ;)
Måste också säga att den här musikspelaren lever sitt eget liv, dom verkar ha strul på sin sida så om ni inte orkar hör mina jul-favoriter. Klicka i mitten och surfa snabbare.

Det ryktas.....
- Att en Vår-kick är på gång
- Att tomten funderar på nya matchställ
- Att Åke U vill tillbaka till Norrtälje
- Att många vill till BKV för att spela fotboll

ps. Bilden är från min firma-bil och tomten inhandlad på ICA Rimbo ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0