- BLOGGEN FIRAR



IGÅR KVÄLL PASSERADE BKV.BLOGG.SE 20.000 BESÖKARE - MER ÄN JAG NÅGONSIN HADE TROTT

När den här lilla skit-bloggen drog igång på allvar den 17:e juli
förra året (dryga 400 inlägg sedan 2007) så hade jag aldrig anat att det skulle bli så många läsare. Och det trots all smörja som skrivs här, AIK, privat, Ludde, skitsnack om motståndare osv osv ;) Jättekul att det alltså har varit över 20.000 besökare nu, vilket ju innebär drygt 40 träffar om dagen. Ok, kanske inte aftonbladet-siffror men ändå, vi pratar ju om "lilla BKV". Som för övrigt var en sak jag funderade på att ändra ett tag, synd om BKV att bli indragen på den här bloggen när folk gogglar vilt och bara ser inlägg härifrån. Men ALL reklam är bra reklam, tänk på det. Och sen gick det faktiskt inte att ändra blogg-namnet, vilket avgjorde saken för min del. Vem vet, bloggen kanske går i arv i framtiden, Ludde kanske slutar eller hamnar i Djurgården (huvva!)

Och jag som trodde allt skulle vara nedlagt efter några månader..... Tack till er besökare, och glöm inte att kommentera mera hehe

Kommentarer
Postat av: Sofia & Tompa J-Q

Limpan - Tack för din superhärligt uppfriskande och personliga blogg, vi är uppenbarligen många som gillar att besöka den. GOD JUL och GOTT NYTT ÅR önskar vi dig och din familj + alla BKV anhängare! Ni är BÄST! Nu är det bara hem och ladda för att jobba/packa kassar på Flygfyren den 22 december... :-) HiHi!

2009-12-16 @ 09:09:13
Postat av: Anonym

Tack Vätö. Och SJÄLVKLART så hälsar vi tillbaka med ett stort GOD JUL ;) Förresten, ni är bäst, hoppas Vicke snart är på planen igen, vi saknar honom.



ps. Hälsa Tompa att jag kanske kanske dyker upp på vw-julbord i Östermalmshallarna hehe. Om det nu itne redan har varit?

2009-12-16 @ 20:37:19
Postat av: Marina

Jag bara gillar att läsa din blogg, stenhårt! Det är icke tillåtet med nedläggning, på det här sättet är jag ju liksom med er...Jag tänker BKV om du kan tänka lite RHK, ibland...God Jul till dig och din familj och alla andra som jag känner.

2009-12-16 @ 22:52:35
Postat av: L

Vi saknar dig... eller hela er ;)

Jag lovar att kolla in någon RHK-match framöver, trots att sporten hb inte är min favvis. När är nästa fight?

2009-12-17 @ 00:14:39
Postat av: Marina

Damerna spelar på söndag, men ärligt kom inte till den. Även om båda mina döttrar är med i elitserien. Jag tycker du ska komma och kolla en herrfight och sedan en Mini-match.. Det får bli nästa år. Återkommer till dig!

2009-12-17 @ 22:31:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0