- TUSEN BILDER

HÄR KOMMER NU NÅGRA BILDER FRÅN JOMALA-MATCHEN - FAST BARA NÅGRA ;)

Alltså, jag hade typ femhundra bilder och dom gick ju omöjligt att publicera här, så det fick bli ett mindre axplock. Sparade in på matchbilderna men dom kanske kommer senare. Funderar på att bränna av en cd i vinter på en massa matcher, få se om jag har tid och lust... och om ni är intresserade. För det finns massor av sköna bilder som inte blir upplagda här.


(Hacke packar in det sista i "vår" buss)


(Fullt ös redan klockan åtta på morgonen, fast Ludde ser chockad ut)


(Ombord på båten blev det räkmackor och Karjala)


(Vissa klev av sent ;) "Men den som väntar på något gott - väntar aldrig för länge.... Lotta?)


(Robin har precis nickat in sitt andra mål efter cirka tio minuter)


(Inte munternt på Jomala-bänken efter 16 minuter... och 0-6)


(Härmed förbjuder jag Rimbo-tröjor på BKV-resor... och bältes-tvång hehe)


(Reportar på läktaren eller? Radio BKV sände live på 185,5)


(Slutsignal och nöjda "päron" trots det svinkalla och regniga vädret)


(Zzzzznark-Arne)


(Mellanlandning och fika i Kärringsund)


(Stora starka och iskalla... ölen eller grabbarna, det avgör ni själva ;)


(Stupad finne, som strax innan bilden varit uppe på vår buss och gormat lite)


(Anders får tre citroner i Loosers Corner... men spelade bergis bort vinsten)


(Båtens största portion framför hungrig Gurra, fast jag såg fler som hade ÖST på)


(Två pigga och två trötta hehe)

Kommentarer
Postat av: Marina

Förbjuda Rimbo-tröjor,,,,skärp dig Limpan. Jag bär en t-shirt som det står BKV:s P-94...Ska jag elda upp den eller??

2009-08-27 @ 18:56:48
Postat av: Limpan

haha... ja om vi ska bibehålla derby-känslan så ;) Glöm inte att ta av den innan du "tänder på" bara.

2009-08-28 @ 00:22:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0