- LANDSKRONA-MATCH

SKÖNA BILDER FRÅN 2-2 MATCHEN MOT LANDSKRONA - BKV SMÅTT RÅNADE DOCK ;)

Den här matchen kommer jag att minnas tillbaka till lite då och då, trots att grabbarna inte lyckades vinna på pappret. Men på planen körde man över "proffsiga" Landskrona som kom i chocktillstånd efter att man hade hamnat i tvåmåls-underläge. Hade inte domaren (ja jag skyller på honom) klantat sig så hade vi vunnit den här matchen. En horribel filmning som inte ens jag hade kunnat göra sämre skulle ha renderat i avblåsning och ett gult kort direkt. Men nej, dom gör mål istället i nästa sekvens med deras "sprattlare" liggandes framför Sean. Det andra målet var en solklar BKV-frispark innan kvitteringen kom, men åter igen. Svag domare!
Skit samma, BKV spelade bättre och i mitt hjärta vann dom i alla fall. Så det så!


(Gurra och Kvarnlöf har full  fart framåt, och det betalade sig)


(Landskrona deppar hårt efter att BKV tryckt in 1-0, inte ens rosa skor hjälpte)


(2-0 av Hellström himself, Ludde snabbt framme och gratulerar. Kolla in bakgrunden ;)


(- Vaddå, jag har inte gjort nåt)


(Turneringens sämsta och VÄRSTA filmare!! Feg domare gav inte gult, å dom gör mål. FY!)


(Vem kollar på bollen? Alltid dom som vill spela riktig fotboll så klart.)


(Och här åker målisen ut efter barnsliga tilltag och eget strul, så sjukt onödigt. )


(Reservmålvakten i ryggläge efter att kutat in i stolpen (!) då han skulle hämta bollen)

Kommentarer
Postat av: Perre

Kolla in min blogg vid tillfälle. Fan vilken tid det kommer att ta/ :)

2009-08-11 @ 19:21:26
URL: http://bkvtjejer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0