- IMORGON SMÄLLER DET



DAGENS NORRTÄLJE TIDNING - BKV PÅ FRAMMARSCH

Tre ungdomslag har tagit sig till final i DM "Det är en bra sammhållning i klubben", är något man bland annat kan läsa i artikeln. En artikel som jag tycker blev riktigt bra med en stor bild och att man också tog sig tid att prata med några spelare. "Tyvärr" så blev ju Ludde en av dom och jag tänkte för mig själv "ååå nej, säg nu ingenting om domare eller några resultat". Men vad fick man läsa.... "-Vi har varit i semifinal tidigare, men haft lite otur med domsluten. Det känns skönt att äntligen vara där".... Och "Vi vinner såklart, 3-0", säger Ludwig.

Men det är rätt, pappa upp i dagen. Gnäll på dom oftast usla domarna och gå in för att VINNA! Och nu hoppas jag verkligen att dom gör det imorgon, se till att vinna över Enköping nu grabbar! Ge ALLT ni har och lite till och ta hem den där bucklan till Norrtälje, och gör den här säsongen än bättre än förra.


(En spelare från varje lag, Ludwig Lindbergh, Frida Lindqvist och Felix Granath

Avslutningsvis så kan jag avslöja att den här låten går på högsta volym här hemma just nu. Och vi bara "jabbar" runt fulla på adrenalin ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0