- ENKÖPING KAN INTE VINNA



ÅTER IGEN BESEGRAR BKV ENKÖPING - DEN HÄR GÅNGEN I SERIEN

Jag kunde tyvärr inte se matchen idag då det ju var en "måste-match" på Råsunda, och AIK gjorde det man skulle och slog formstarka Trelleborg. Kolla gärna in text-tv sid 343 ;)
Men jag hade lika gärna kunnat stanna hemma och kollat in våra grabbar besegra Enköping, för visst är det lite speciellt att slå förbundets favoriter. Minns så väl hur en av deras "talang-scouter" i våras sa att dom var överlägsna och att vi i BKV var ett skit-lag, undrar vad han säger idag. Lite skoj kan man väl få ha.

Vicke gör mål i andra matchen i rad och ger BKV 1-0 efter en kvart, Niklas fortsätter och sätter dit 2-0 efter dryga halvtimmen, och sen gör ESK ett självmål i 60:e och matchen är över. Nu lyckas dom dock göra två mål vilket jag tycker är lite synd med tanke på den sköna målskillnad man förfogar över men jag tror det var nya mittbackar och det kan säkert vara en orsak. Upplands bästa försvar och sätter ni bara dit ett gäng mål till så är ni även bäst på att producera mål framåt.... "BKV NORRTÄLJE - PÅ VÄG FRAMÅT"


Kommentarer
Postat av: JONATAN KINGEN ANDERSSON

niklas <3

2009-09-02 @ 10:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0