- BLOGG-JOBB

URSÄKTA OM NI FÅR EN FÄRG-CHOCK - BKV.BLOGG LABORERAR MED BLOGGEN

Om ni undrar över "röran" så håller jag just nu på att försöka ändra om lite på bloggen, men det blir snart bättre... tror jag. Egentligen så skulle jag vilja ha tag på BKV:s originalfärger, men sen kom jag på att det blir ju gul/röd/bllå och att dom färgerna tillsammans är lite väl mycket jurgårn. Så nu måste jag tänka om, usch....

Förresten, om det är någon som har ett förslag på en bakgrund istället för det nuvarande gräset, så välkomna att kommentera ;)

Kommentarer
Postat av: Perre

Vad sägs om grönt och vitt. Finns fan inga snyggare färger!

2009-08-08 @ 21:34:35
Postat av: L

Blir sjösjuk bara jag tänker på dom, söder-blöder.... SOM FAN!! På nästa styrelsemöte kommer min "bomb". Matchstället redan designat oh klart, BKV i SVART!!

2009-08-09 @ 01:41:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0