- KÄKA TAGGTRÅD



NÄR PAPPA SÄGER "KÄKA TAGGTRÅD - SÅ MENAR HAN DET INTE BOKSTAVLIGEN

Fick ett samtal av Ludde idag när jag satt på kontoret, om att han blödde ner hela skogen och att han fått ansiktet upprivet av taggtråd. "Jajaja lägg ner nu, jag vet att det är första april, ring morsan om det är så mycket, tjingeling". Fem minuter senare så fattade jag att han menade allvar, och sen satt jag på akuten ett par timmar som sällskap tills Lena kom och avlöste. Shit va Norrtälje sjukhus suger, sitta och blöda ner ett  väntrum i fyra timmar för att nita dit ett par stygn, nästa gång gör jag det själv. Tur att han inte hade svalt en handgranat eller nåt....

Positivt föräldramöte ikväll och hoppas det blir som alla vill framöver, men personligen ser jag nog mest fram emot festkommiténs beslut ;)

Förresten, ni som lirar träningsmatchen på söndag mot Vasalund kommer att få helikoptertransport in på Råsunda och sen ta emot stående ovationer från Norra Stå. Lyxmiddag med spelarna och sedan varsinn limo hem..... APRIL APRIL!

ps. USK USCH

Kommentarer
Postat av: Marina

Stackars Ludde. Jag hade aldrig tvivlat... Förresten jag kan väl få vara med på fest??

2009-04-02 @ 15:25:08
Postat av: Limpan

haha... det klart du får vara med på fest Marina, jag räknar iskallt med dig. En riktig party-pingla. Vi saknar dig!



2009-04-03 @ 20:25:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0