- DAGS ATT KLIVA UT



JAG KLIVER UT NU...

Det har varit lite väl "tyst" här ett tag nu, och det har sin orsak. Jag har legat i en låda i flera dagar nu, typ.... ångest ;)
Naja, det blev en tung helg med en massa resor, matcher, träningar och skador, men det verkar ha lugnat ner sig nu. Någon sammanfattning orkar jag inte med just nu fast jag är bra sugen på att avslöja lite av vad man upplevt och hört under helgen.

Jag skickar en extra hälsning till några killar som verkligen fick känna på hur det är att spela riktig fotboll.
-Jonis, Karla och Rikard... hoppas ni mår bättre, ni kämpade verkligen in i det sista ;)
-Ludde, Niklas, Shivan... starkt att ni bara fortsatte fast ni gick på knäna trots en viktig söndag.
-Ja, självklart ALLA som lirade de två tunga matcherna i lördags ska en stor eloge. RESPEKT!
BP var skit-bra, men vi var jä**** nära grabbar, nästa gång tar vi dom. Jag vet det!!!

Snart helg igen, redan tisdag ju. Såg att det var Futsal mot Bälinge på söndag i Uppsala, det kan bli spännande för dom slog ju Danmark med hela 11-1 och leder därmed tabellen.  MYCKET glädjande är i all fall att gänget som tog emot Sirius i söndags vann med strålande 9-1 och spelade lysande inomhus. Fortsätt så nu BKV så klättrar vi vidare i Futsal-SM.

Förresten, visste ni att Allsvenskan är slut? Och att AIK blev bäst i Stockholm hehe... Skoj också att läsa dagstidningarna och se att Kalmars SM-guld bara är tvåa bland nyheterna, efter AIK så klart.
GRATTIS KFF, ni var bäst helt enkelt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0