- BKV:s NYA HEMSIDA


BKV NORRTÄLJE FÖRÄNDRAR - FÖRNYAR - OCH FÖRBÄTTRAR SIN HEMSIDA

Om ni klickar på den här länken "BKV NORRTÄLJE" så kommer ni att upptäcka att BKV just nu håller på att bygga upp en ny hemsida. Personligen tycker jag det är en klar förbättring då den gamla såg lite väl "skabbig" ut, ja lite rörig och ouppdaterad. Dne här nya känns lite mer stilren liksom. En annan sak är också att så fort vi tex uppdaterar ett nytt resultat för P94 så blir det klickbart och matchreferatet blir läsbart för alla. Kanske bäst att hålla lite lägre profil, och inte klaga på domare osv hädan efter haha

Upptäckte dock att vår lilla måndagscup ställde till det på den officiella BKV-sidan genom att trilla in som "senaste resultat" så jag tar bort den serien på vår sida och kör den manuellt. Komiskt att se AIK - Djurgården osv bland BKV:s alla resultat. Så för att se den måste ni nu klicka på menyvalet till vänster på vår sidan. Leta lite där så förstår ni vad jag menar ;)

Ha en bra vecka alla, själv drar jag till Gurkstan imorgon, ja Västerås alltså. Ciao!!


Kommentarer
Postat av: Christer L

Hallå Limpan,

det är bara resultat från våra lagsidor som uppdaterar "huvudsidan" dvs. det vi själva lägger in, inga resultat från UFF eller andra kommer med automatik in här. Våra resultat kommer heller inte automatiskt till resultatrapporteringen på UFF så det måste ske via SMS som tidigare ändå.

2008-11-18 @ 16:28:09
Postat av: Limpan

Aha, trodde det fungerade på smidigare vis nu eftersom "kopplingen" är där.

Såg iaf att det blev lustigt på "huvudsidan" när man lade upp egen serie på laget.se, dom två sidorna jobbar tydligen ihop i alla fall.



Skoj att du svarar Christer, visste inte ens att du hade koll på den här "skitbloggen" ;)

2008-11-19 @ 17:42:58
Postat av: Christer L

Den nya sidan är ganska bra men den har inte allt. Kopplingen mot Upplands FF resultat kunde man få om man gick med i idrottonline men då vi hade så mycket på laget.se så körde vi på det.



Jag tycker du har (oftast) roliga inlägg här.



PS! Jag finns lite överallt........

2008-11-19 @ 22:35:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0