- LOHÄRAD EN GO KLUBB

image198

11-0 IKVÄLL MOT LOHÄRAD/ROSLAGSBRO

Missade åter igen en match, hatar när dom ligger så där mitt i veckorna, orättvist mot oss som jobbar hehe (eller ja ok då, skvalpar omkring på hotellrum i Västervik)
Men jag ville ju se er spela juh, även om inte Ludde är med så tycker jag det är skit-roligt.
Ok nu måste jag ju säga att jag lider med Lohärad, en klubb jag själv "harvade", även om det bara var ett par säsonger och det för länge länge sedan, En klubb som väcker många minnen till liv... hur man smygrökte i halvtidsvilan och tränaren skällde ut en så håret fladdrade bakåt på skallen (jo jag hade en frissa då ;)
Eller när man genade genom skogen på löpträningen och lagkaptenen stod med armarna i kors och väntade på mig när jag osvettig dykte upp på stigen, den snabbe fan. Hur jag och Perra Törner, Leffe Williamsson, Stor-Uffe och Hansson-Dahl lattjade med motståndarna och vann serier och skytteligor.... men det var då det.

Ikväll var det tydligen Ester och Tompa som coachade laget, kul när folk ställer upp så där, och bredden verkar ju onekligen finnas. Tack till er ikväll;) Hoppas killarna tycker det är skoj också, man får ju inte glömma att dom håller på att bli små män. Skit-skoj att se att ni bara öser på också, 43-5 på fyra matcher nu, det blir typ 10,5-1/match. RESPEKT! Men ikväll lider jag lite med Lohärad, må ni vinna nästa match nu. Tror att det var GUSK som väntade, det ska gå.

Kom dock ihåg förra året pojkar, hur en lysande vårsäsong byttes med skador och ja jag vet inte vad. Men inte ska ni väl gå på samma mina igen heller, utan nu fokuserar ni väl mera på matcherna. Käkar nyttigt, somnar extra tidigt och stretschar och tänjer före och efter matcherna va?
Avslutar detta inlägg med en "schysst rulle" jag "youtubade" fram när jag sökte på Lohärad, det kan bara stavas C-H-A-R-M.... Bröderna Bröl i Lohärads Bygdegård 2007 hahaha


//Limpan (2008-05-28)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0