- "NYA" BLOGGEN

image115

HÅLL KOLL - NU FÖRSÖKER JAG IGEN


HEJ OCH VÄLKOMNA TILL DEN "NYA BLOGGEN"

Nu gör jag ett nytt försök och startar den här nya bloggen, för det strulade till sig rejält med den tidigare. Inte så att jag blev bannad för fula ord eller snuska bilder, utan för att siten helt enkelt fick problem med servrar och leverantörer. Och i och med att det var andra gången på ganska kort tid, så beslöt jag mig för att flytta hela rasket.
Bli dock inte förvånade om det blir ytterligare en flytt, för jag letar fortfarande efter den "perfekta" blogg-siten, men jag provar här så länge i alla fall. Vem vet, det kanske blir bra här.

Mycket har ju hänt sedan sista inlägget för drygt en månad sedan. Det har hunnit spelats två cuper tex, eller en och en halv, eftersom vi bara spelade gruppspelet i ST-Cupen. Sen har vi avverkat Lilla Landslagets Cup och även haft ett par träningar, för att inte tala om Jul och nyår. Så jag passar på att önska alla jag inte har träffat en riktigt God Fortsättning, och håller tummarna för att ni fortsätter läsa bloggen. Givetvis hoppas jag även på att ni kommer att få lite goda skratt och följa med i våra killars utveckling här på bloggen.

Förresten, jag körde några få inlägg på en test-blogg i julas, den kan ni se här. Inte mycket att ha direkt, så ha lite överseende med innhållet där, och ursäkta julmusiken ;) Och GLÖM INTE att kolla in laget.se, för där trillar det ju in lite att läsa med jämna mellanrum, och även bilder (nyligen uppdaterad med några få från Jönköping)
Nej, nu ska jag inte svamla mer, håll i hatten för nu åker vi.....

//Limpan (2008-01-14)

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Svar till Limpan: Klart jag kan hjälpa dig!!
Gör så här:
1. Välj vilket videoklipp du vill ha på t.ex. youtube.com.
2. Kopiera embed-koden som finns till höger på videoklippet.
3. Logga in på blogg.se
4. Välj Skapa nytt inlägg.
5. Klicka på HTML-knappen som finns över rutan, där du brukar skriva.
6. Klistar in embed-koden.
7. Klicka på uppdatera.
8. En gul ruta dyker upp. När du har valt att posta inlägget, så kan du se videoklippet på din blogg.
LYCKA TILL!!
Just nu verkar det inte funka att publicera klipp från youtube.com. Inte funkar det för mig iallafall. Men pröva! Annars får du besöka sajten http://www.bubblare.se

2008-01-15 @ 06:22:26
URL: http://junitjej.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0