UDDAMÅLSFÖRLUST I RIALA

Torsdag, Maj 24th, 2007


Förlust för grabbarna den här torsdagskvällen, en tappad ledning och 3-4 i baken.


Att likna BKV -94 med Liverpool (som ju också förlorade mot Milan i CL-finalen igår) känns ju lite väl stort, men ALLA lag förlorar ibland. Men det är inget att deppa ner sig över, utan bara att bita ihop och ladda upp inför nästa match. Och för att få en och annan att eventuellt kunna små-le lite så "gogglade" jag på ordet "Riala" och kolla vad jag fick för träff på det...


image6

Stackars jyckar, men dom såg onekligen lite lustiga ut, eller hur?
Är det typiskt i Riala tro, att man klär ut djuren till spöken?
Såg ni några?

Ok, inte så mycket fotbollsrefererande idag kanske, ibland ORKAR man inte. Och jag själv var inte på plats så mer info än så här finns inte.... jo en sak till.
Du Mille, vad var det jag sa? Domare är bra konstiga ibland va?


LAGET: Sean, Sam, Jonas, Crille, William, Gurra, Festim, Matte, Niklas, Viktor K, Rikard, Theo, Kevin P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0