- TUFFT DERBY

Måndag, Juni 18th, 2007


image20

KÄMPASEGER BORTA MOT EDSBRO


Var INTE på plats idag, då jag hade en annan match att bevaka uppe i Gävle, usla 0-0. Men jag fick som vanligt en ingående rapport från min "säkra källa", en supporter-mamma.
Som poängterade att motståndarna hade lite problem med fotbollsreglerna och att domaren hade glömt vissselpipan där hemma. Men skämt åsido så gjorde BKV det bra, och vann relativt säkert med 5-2, trots missad straff. Bra jobbat grabbar, nu är ni tvåa i den här serien också, P14.
Skönt också att grabbarna nu har fem raka vinster efter några tunga förluster, kul!


På IP vann Islands flickor 19 över Sveriges med uddamålet, 0-1, inför över 750 personer. Ludde påstod att dom skulle slagit dom båda, men jag tror inte hade varit lika kaxig om dom jagat honom där ute på planen haha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0