TRÄNINGSMATCH MOT STOLTA AIK

Måndag, April 16th, 2007


På söndagen spelade vår killar en träningsmatch mot AIK, som låg på träningsläger ute vid Estuna. Matchen spelades på Tunavallen i strålande solsken och med Kung Åke som regissör och discjockey. Tyvärr så var grabbarna lite slitna av gårdagens urladdning mot Sirius, så löpstegen var inte som jag ansåg att dom borde vara. Hacke var i Södertälje med -92:orna och Mille coachade i Rimbo. Men Tommy coachade nog så gott han kunde, men det hela sluta de tyvärr med vad jag tycker onödiga 0-5. Jag frågade om Sean hade ont i ryggen efter matchen, eftersom han fick hämta ut bollen så många gånger ur maskorna hehe
Men det var ju bara en träningsmatch, so what!


Cred åter igen till Anna-Lena som skötte kioskförsäljningen under matchen. Jag vill också passa på att tacka Åke och AIK för den extremt snygga bildekalen som jag fick:
VI FINNS ÖVERALLT... till och med ute i skogarna runt Estuna

I Rimbo spelades samtidigt en annan träningsmatch mot Åkersberga. Och den gick inte heller så himla bra, om jag säger så. Jag har inga matchkommentarer från den matchen, men även där blev det stryk, fast med 2-6.

Startelva (AIK): Gurra, Joar, Sean, Filip T, Kevin P, Crille, William, Rikard, Sam, Viktor J, Viktor Hellgren, Theo, Ludde, Festim

Startelva (Åkersberga): Anden, Johan, Iko, Tobbe, Aspelin, Robin, Robin O, Jonatan, Daniel, Karla, Viktor Hellström, Jonas, Philip S-L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0