- SENT 2-2 MÅL I RIMBO

Onsdag, Augusti 29th, 2007


image74

SKIT ATT TAPPA SEGERN I SISTA MINUTEN


Det var nära nära vinst idag mot Rimbos tvåmeters-fjortonåringar, men det brast i slutminuterna. Så jä*** typiskt!
Matchen var bitvis en parodi på ett gästande lag som kom dit för att spela fotboll, och ett hemmagäng som "oxade" och slog långboll på långboll. 0-1 vänds till 2-1 ledning för BKV, men som sagt 2-2 kom i slutet och det blev "bara" en poäng.


Nu måste jag och de andra på läktaren ge en eloge till er grabbar för ett fina lir, och kämpaglöden som ni tog fram när det hettade till "där ute". Det blev några varningar, men den som BKV fick var ju lite larvig, Ludde slår bollen i muren som står tre meter framför bollen och vägrar flytta sig. Domaren menade på att han skulle väntat på signal, knepigt när det han gav tecken på tvärtom. Whatever!
Ett par brutala smällar renderade i Rimbo-kort, för dom spelade väldigt ovårdat. Stora tunga och sena, det blir lätt så då, inbillar jag mig. Eller hur är det Hacke, att vara stor back och möta snabba tekniska killar som far omkring som illrar i försvaret?


Glömde kameran idag (igen), lite synd för jag hade många fina motiv idag, men jag ska skärpa mig. Svårt att hitta en lämplig bild idag liksom, så det slutade med den här jycken som verkar stå och pyssla med något sådant som man egentligen inte vill se. Vore fint att ha fått fota den utanför Rimbos omklädningsrum efter matchen... önskar den gjorde det i alla fall hehe


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0