- RÅSUNDA LOCKADE MER

Måndag, Augusti 27th, 2007


image73

FÖRLÅT KILLAR - MEN IBLAND MÅSTE MAN SE ANDRA SPELA


Som ni kanske redan har förstått, så missade jag att titta på grabbarnas match på söndagen mot Håbo. Fick dock SMS kontinuerligt så jag var uppdaterad hela tiden under er match.
Tyärr så blev det förlust, 1-2, och jag sände er en tyst tanke där inne från pu... eh, den lokal jag var på just då.


Kan ju inte skriva om er match, då jag inte såg den spelas. Men ni kanske vill ha en fullständig rapport från AIK-MFF istället? Nä, jag misstänker att det finns en del som håller tummarna för, "Neeeej, inte en massa AIK nu". Så jag skonar er. Vill dock bara påpeka, att det känns skönt just nu, trots hes hals och en liten liten huvudvärk. Men det är bara att ladda om, Metalurgs från Lettland på Torsdag, hoppas ni inte spelar då också....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0