- TORSK MOT VALSTA

Onsdag, Augusti 8th, 2007


image58

LITE HÖNSGÅRD MOT VALSTA SYRIANSKA


Jag menar INTE att var elak på något vis när jag smäller upp en bild på yra höns, men grabbar, håll med om det inte stämde riktigt idag. Jag skyller fortfarande på tunga ben efter förra helgens cupspelande, och jag tror inte jag har helt fel. Och så åker vi på nya krämpor i match efter match, nu var det Niklas tur att få skavanker, och det var inte bra, inte många anfallare kvar nu.


Orkar helt enkelt inte skriva så mycket om dagens förlust, 4-2 i baken och dom viktiga poäng som stod på spel hamnade i Märstatrakterna. Men som jag sa till en deppig Ludde i bilen på vägen hem, "Whatever, det är ju bara fotboll".
Så om man tänker efter så fanns det ju faktiskt massor av andra positiva saker att glädjas över:
- Jonas comeback, härligt att se killen igen, och ett mål blev det ju också. Succé!
- Massor av publik och full försäljning i kiosken.
- En härlig kvällssol och inget regn eller åska.
- Fortsatt spännande serie inför hösten


Jag vet att ingen av er deppar allt för mycket just nu, det här har ni glömt, och lärt er utav. Jag antar att ni spelar Counter Strike, ligger i sofforna och käkar glass, eller gosar med små/stora syskon. Det är BRA!

Ladda batterierna inför helgen, matcher mot Knivsta och Ålänningarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0