- 7-1 MOT MARKIM

Måndag, Juni 11th, 2007


image16

ENKEL SEGER ÖVER TABELL-JUMBON MARKIM-ORKESTA


En säker "tre-poängare" bärgades hem på söndagskvällen efter 7-1 på bortaplan. Jag var dessvärre inte på plats så jag kan inte skriva något om spelet, men vad jag förstod (enligt ludde-chat) så hade Hellgren smällt in 4 mål, vilket ju hade räckt bra. Men för målskillnadens skull så spädde Niklas och Robin Å på med ett par till. Vi lär behöva varenda mål i den här tuffa serien.


Om ni undrar över bilden, så ja, det är snövit och dom sju dvärgarna. Jag gogglade snabbt på "7-1″ och fick då in den här bilden. Och i brist på annat så blev det den. Undrar just vem som är vem av dvärgarna i dagens lag, killen längst till höger tex. Men han ser mer ut som mig just nu efter en lååång dag/kväll på ett hett och soligt Råsunda igår (1-1 mot Örebro?! Suck).


ps. Valsta Syrianska - Märsta 2-1 i lördags, bra eller dåligt? Bra tror jag


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0